تفلد تفلد...


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





دالـــــــــــــی

میبینم که اومدی جشن تفلد مهناز جون جونی

اِ پس کـــــــــــــــادوت کوش؟؟؟؟

اهان اهان دیدمش بابا چرا میزنی؟؟  ببقشید

خب بفرمایید از خودتون پذیرایی کنید

خوش اومدید عزیزان

این کمتر کاری بود که میتونستم برا مهناز جونم انجام بدم

امیدوارم لبخند نازش بشینه رو لباش

قربون اون لباش برم من اووووووووووووووم بوووووووووووووووووس برا لپت

إإإإإإإإإإإإ منحرفا شمانیگا نکنید

خب مهناز جونم؟؟؟؟ یه چیزو میدونستی؟؟

حالا میدونی دیگه

بچه ها بفرمایید کیک

اوووووووووووووووف چه کیک خوشملیه

سلیقه مامان جونشه آآآآآآ

مهناز جونم؟؟؟!!

وجود زیبایت وارد دنیا میشود

هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود

در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود

تولدت مبارک

 

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا


 


عزیز تر از جونم تولدت مبارک نفس من و مامانت

از طرف سارا و مامی جونت

 

ایشالا1000000000  ساله شی عشقم

 

بوس بوس بای بای


نظرات شما عزیزان:

ALI
ساعت17:41---9 خرداد 1392
سلام دوست گلم وبلاگ جالبی داری خسته نباشی مطالبت جالب است رک راست من خوشم امد اگه دوست داشتی به من سربزن باهم تبادل لینک کنیم من دوست دارم باشما تبادل لینک کنم باارزوی سلامتی منتظرم ممنون

sonata
ساعت23:34---28 ارديبهشت 1392
سلاااااااام عزیزم خوبی تولدت مبارکککککک مرسی که وبم سر زدی باشه به وبت رای میدمممممممم

nafas
ساعت13:02---28 ارديبهشت 1392
سلام شمام وب زیبایی دارید مرسی که سر زدید

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!
ساعت21:13---26 ارديبهشت 1392
در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک




شراب ناب شیراز
ساعت21:13---26 ارديبهشت 1392
فوووووووت .....

فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!

امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک


مهناز(مدیروب&افشی سارا)
ساعت15:16---26 ارديبهشت 1392
وایی الهی قربووووووون ابجی خوووبم بشم دستت درد نکنه ماه من خیلی قشنگ نوشتی بوووووووووووس واسه تو و مامانیم
توبهترین افشی دنیایی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 26 / 2 / 1392برچسب:, | 14:47 |


Ɖɛƨιɢиɛя